losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

valpkullarna

Publicerad 2021-03-19 12:05:55 i Allmänt,

Så stor glädje är det att ha valpkullar hemma. Men samtidigt kan det vara utmattande. Ska börja väga mina 3 boys i G kullen då den ena känns som han börjar gå ner så kommer stödmata han ett par mål om dagen.
 
Det fick jag oxå göra en två dagar på Peggys kull så inget som är onormalt. Men en del jobb när det är dygnet runt.
 
Idag blir det igen att träna lilla Rocky och se hur mycket han kommer ihåg av gårdagens träning.
 
Nu på rundan så hade jag lite små intervaller med hundarna och det känndes verkligen som man levde då. 
 
Nu är det en tid då jag kommer som mest kommer fokusera på mina hundar och mig själv med.
Efter mycket besvikelse så tänker jag köra en del focus på mig.
 
Lite bilder kommer mer sen=) ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela