losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Känner mig mer mål inriktad

Publicerad 2021-03-31 19:57:55 i Allmänt,

Ja nu känner jag mig mer målinriktad och ska följa min magkänsla mer och mer. Mår så mycket bättre när jag gör det och följer den vägen istället för att lyssna på andra,
Idag har jag ändå fått en del gjort. 
Först och främst så har hundarna sprungit lite i rastgård med syrrans hundar och Rocky skötte sig utmärkt. Barnen lekte på lekplatsen precis brevid så dem hade lite skoj sen gick vi en runda tillsammans.
När jag kom hem tog jag alla hundarna på en runda och sen ut en runda med Nathalie och hon fick cykla lite . Sen ut och leka med lite andra barn,
Nu ikväll blir det tvätt som står på schemat . Och sen kloklipp för alla plus Peggys valpar ska smaka lite mat med. Sen blir det bara att hålla kväll. Någon träning kanske det blir idag men inte alls hunda. Får se om jag orkar. men röjja lite i köket blir det med:)
 
ha en fin kväll allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela