losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Ibland får man bara en uppenbarelse

Publicerad 2021-03-30 12:39:20 i Allmänt,

För ett tag sen så fick jag en dröm/dagdrömde om jag inte minns fel och idag hände det exakt som på drömmen. Och jag ser det som ett stort tecken på att jag ska driva mig lite åt dem tankarna och ideer som jag har. Fick allt som en bekräftelse . Så nu ska jag kämpa till något fruktansvärt. För mina första mål.
Kommer köra korta mål som jag vet att jag kan klara av.
 
1. Gå ner till 110 kg till den 14 April.
2. Promenera alla dagar då det är fint väder med minst en långpromenad.
3. Få iväg en beställning på Forever living Och även få igång en person att skriva upp sig.
4. Börja blogga varje dag.
5. Börja själv dricka Aloe vera juice för min hälsa.
6 Börja träna hundarna i både spår och lydnad
7. Ska börja sätta upp alla stora mål tills den 14 April och ska inte vika min sida för det jag vill.
8. Börja göra små övningar 10 min om dagen minst.
 
Då jag är lite stressad nu så kommer jag inte skriva så mycket mer. Ska slå in paket och sen iväg på kalas. Men önskar alla en fin vårdag. Och alla som har hund . Fixa fästingsmedel omedelbart till era hundar. Dem har verkligen tittat fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela