losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Nu hoppas vi på ett nytt bra år.

Publicerad 2021-01-01 13:15:43 i Allmänt,

Nu är det en ny start på året och den känner jag att man ska göra så mycket av detta året som möjligt så det kommer jag riktigt maxa på alla plan som jag har tänkt mig.
Kommer ha en annan blogg där jag kommer göra en bloggresa angående min vikt.
Kommer fixa min hemsida. Och många nya planer som kommer detta året. Som jag ser frammimot. Och i år kommer jag dessutom ha fler kullar än vad jag haft innan. Så blir typ valpar hela året känns det som. Då det blir en kull i taget i stora drag. Då dem inte kommer löpa som planerat.
Kommer även ha en del hundträning i år och den börjar snart oxå. Hoppas jag ska kunna lägga ut videos oxå.
 
HA alla en bra start på året så ses vi 
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela