losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Tankar om börja träna

Publicerad 2021-04-04 16:46:08 i Allmänt,

Tankar har slagit mig att börja träna men hur ska man börja? Man är ständigt kass i magen ju så det är ingen höjdare. Har lite få ideer hur jag ska börja komma igång men det är fortfarande hemligstämplat:) hihi
Men det kommer snart lite nyheter för personlig utveckling för mig detta året. Kanske en månad fram över.
*längtar tills jag kan dela med mig mina små planer* 
Men detta året blir det mycket på mitt focus och måeende. Tycker det är viktigt att kunna fokusera på sig själv då min hälsa är inte som den ska och har en lång väg att gå. 
 
Men ser frammimot det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela