losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Timmar som känns som evigheter

Publicerad 2020-12-16 10:30:35 i Allmänt,

Ni vet när man verkligen väntar på ett besked så går tiden så fruktansvärt långsam. Och när man väntar på ett par besked som man förmodligen ska få samma dag så går 10 min , 1timme oerhört lång tid att man blir nervös och man vet inte vad man ska bli av.
 
Just nu väntar jag på 2 bra besked iallafall och hoppas det tredje blir oxå bra. Så klart kommer jag uppdatera allt som småning om.
Och inte nog med det så väntar man på hundmats leverans dessutom. Så med andra ord en riktig väntar dag så undertiden nu så får jag väl bara damsuga och städa så tiden går fortare. 
Att vänta är nog en av mina svagaste sidor faktiskt.
Men kanske om allt går som det går så kommer jag att få ett bra 2021 år.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela