losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Tankar

Publicerad 2020-12-15 23:48:00 i Allmänt,

Tankarna 
tankarna åker fram och tillbaka i huvudet och det snurrar till rejäl. Vad ska man göra åt sitioner där man inte kan påverka? Det är något jag alltid har tyckt har varit jobbigt. När man inte kan göra något eller hitta på lösningar. 
imorgon blir det bara kloklippning, städning och tvättning. (Ser inte framemot detta, men så nödvändigt.)

Hur ser dem närmaste dagarna ut? Tankar? Inspiration? Krubblande? Planer?
är det bara jag som tänker i stora drag hela tiden?
tänker snart får man sätta upp små mål på allt för man ska få lite mer andrum för sig själv. 
Allt beror på vad som händer härnäst i dagarna. 
och snart jul? Har alla julkänslan här? Hur piffarna ni upp julen?
 
någon som har några bra tankar/citat. Skicka skicka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela