losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

Dagens planer

Publicerad 2020-12-20 10:24:30 i Allmänt,

Hmm dagens planering Städning och städning är inte det roligaste man kanske ska göra men så nödvändigt och tvätta en två maskiner.
 
Har redan gått 1 1/2 timmes power walk med mina hundar i morse. Sen blir det lite mer tränning och lite "lek och lär" med Nathalie.
Sen får jag se vad det blir för träning måste försöka få ihop något kul för att det ska förbli så och inte långtråkigt.
Sen blir det träning med hundarna i lydnad och måste säga fast fanta är gammal så är hon pigg och kvick när man tränar henne. Sen för skoj skull så blir det lite utställningsträning med dem med.
Dem som inte känner mig så har jag 4 hundar hemma. En bostonterrier och 3 dvärgpinschers.
Hela nästa vecka blir det bakning med barnen då vi ska ha lite kusiner här hemma.
 
Är det någon som vill haka på någon dag i en bokskogsprommenad så säg till!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela