losties.blogg.se

Mitt liv, min dotter, mina hundar, mina projekt,

allmäntillståndet

Publicerad 2020-12-19 10:57:00 i Allmänt,

Nu känns det som halsen har blivit bättre på sådana mackor jag åt igår. Så fortsätter med det tills det går över.
Och nu vet jag att många inte gillar spenat men jag älskar spenat med potatis och korv det är riktigt gott och min syster ringde och sa att hon har gjort lite spenat över som jag kunde hämta idag så det ska jag göra.
Vad händer annars i dessa corona tider jo jag ska leka med min kära dotter en del på hennes rum då det känns som hon mår dåligt att aldrig få leka med någon i dessa tider. Så man får ju köra lite extra lek om dagarna, baka och pyssla tillsammans.
 
Nästa år hoppas man verkligen att det blir ett bättre år . med mer jobb att göra och alla utmaningar som väntas.
Men många bra och roliga planer inför nästa år. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela